Knight (Rycerz) Rycerze to świetni wojownicy którzy są bardzo dobrzy w bliskich starciach, jako ostatni polegają w walc edzięki temu że są wytrzymali i zręczni. Niestety magia jest dla nich tajemnicza, nawet najzdolniejsi rycerze znają tylko kilka podstawowych czarów. Świetni obrońcy i kompanii, zazwyczaj blokują potwora by przyjaciele mogli go dobić z odległości. Jeśli lubisz łatwą i przyjemną gre wybierz rycerza.
Sorcerer (Czarodziej) Czarodzieje wybrali ofensywną drogę walki, świetnie czarują i używają run, lecz na początku są trudni do poprowadzenia gdyż nie ma pieniędzy, ani na runy, ani na czary. Lecz gdy już dotrzemy do wysokiego lvlu i mlvlu (magicznego poziomu) potrafią zabić nawet najlepszego przeciwnika mrugnięciem oka dzieki najlepszemu czarowi ofensywnemu "EXEVO GRAN MAS VIS" (Ultimate explosion) i runie "Sudden Death". Czarodzieje są przeznaczeni bardziej dla doświadczonych graczy i jeśli grasz po raz pierwszy to będzie raczej trudna gra.
Druid Druidzi to przeciwieństwo czarodziejów, wybrali drogę defensywną. Świetnie lecza swoimi czarami i runami "Ultimate Healing" które zacięcie wyrabiają. Druidzi nie są przeznaczeni do gry w pojedynke bo są słabi w walce ofensywnej i wyruszanie w świat samemu może skończyć się bolesną śmiercią. Druid jest idealny do drużyn by leczyć wojowników i jeśli interesuje cie gra grupowa jest on idealny dla ciebie.
Palladin (Palladyn) Palladyni zawsze kojarzą nam sie z dzielnymi wojownikami po stronie światła. Lecz tutaj palladyni świetnie walczą na dystans rzucając shurikenami, nożami, włóczniami czy kamieniami. Również posługują się kuszami i łukami. Znają sie też na magii, potrafią używać większość run. Zobaczyć palladyna strzelającego i używającego runy to istna wybuchowa mieszanka. Palladyn poprostu atakuje z dystansu i potrafi zabić potwora nie podchodząc do niego. Jeśli lubisz łatwą walke wybierz palladyna.
|